اخبار و مقالات

خواص ژل رویال برای پوست

خواص ژل رویال برای پوست

خواص ژل رویال برای پوست و مو 😍

ژل رویال ماده ای نسبتا غلیظ و ژله ای است که توسط زنبور های کارگر ساخته میشود و به غذای ملکه معروف است. از آنجایی که ژل رویال مواد مغذی بسیار در خود دارد، فواید ان برای پوست حائز اهمیت است. محققان به این نتیجه رسیده اند که ژل رویال میتواند برای زیبایی پوست و سلامت آن مفید باشد.
از فواید ژل رویال میتوان به درمان اختلالات پوستی،درمان لک صورت و بهبود سلامت عمومی پوست اشاره کرد.
ژل رویال دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و اگر پوست شما با کم آبی مواجه شده باشد،به آن کمک میکند و التهاب را کاهش میدهد. همچنین اسید های آمینه و کلاژن های موجود در این ژل ضد چین و چروک شدن پوست است و باعث میشود چربی پوست کاهش پیدا کند و احساس جوانی در شما زنده شود.

مقاله پیشنهادی : خواص عسل برای پوست

شاید به این فکر کنید🤔که چگونه ژل رویال را برای پوست مصرف کنید؟ روش های مختلفی برای مصرف این ژل وجود دارد. برای مثال شما میتوانید ان را همراه با عسل استفاده کنید یا در آب یا موارد دیگر ترکیب کنید. همچنین میتوانید این ژل را به صورت موضعی بر روی پوست مصرف کنید.

خواص ژل رویال

ژل رویال برای چه نوع پوستی مناسب است؟

مواد مغذی موجود و خواص بسیار زیاد ژل رویال باعث شده است که به طور کلی ژل رویال یک ماده ی ایده آل برای روتین پوستی و موی شما باشد. اما به دلیل ضد التهابی و خاصیت ابرسانی این ژل، برای پوست های خشک و حساس گزینه ی خوبی است.

همچنین خواص ضد باکتریایی ژل رویال باعث میشود یک ضد آکنه ی طبیعی در اختیار شما قرار بگیرد پس اگر به دنبال درمان جوش های خود هستید یا پوستی مستعد آکنه و جوش دارید، استفاده از این ژل را به صورت خوراکی یا موضعی از دست ندهید!

لینک پیشنهادی : خواص ژل رویال

رویال ژلی شامل آب (50 تا 60 درصد)، پروتئین (18 درصد)، کربوهیدرات (15 درصد)، لیپیدها (3 تا 6 درصد) و نمک های معدنی (1.5 درصد) است. این ماده حاوی ویتامین های گروه B نیز هست. همچنین حاوی مقداری پلی فنول و سرشار از آنتی اکسیدان است.

تصور می شود که فواید سلامتی رویال ژلی ناشی از پروتئین ها و اسیدهای چرب منحصر به فرد آن است که شامل 9 گلیکوپروتئین که در مجموع به عنوان پروتئین های اصلی رویال ژلی (MRJPs) شناخته می شوند و دو اسید چرب ترانس 10-هیدروکسی-2-دسنوئیک اسید و 10-هیدروکسی دکانوئیک اسید است.

چگونه با ژل رویال، ماسک صورت آماده کنیم؟

اگر پوست نرمال و مختلطی دارید،به شما پیشنهاد میکنیم ماسک ژل رویال و شیر و عسل را امتحان کنید.

طرز تهیه ماسک صورت برای پوست نرمال 👇 :

  • یک قاشق چایخوری شیر
  • یک قاشق چایخوری عسل  🍯
  • دو قاشق چایخوری دم کرده بابونه
  • یک گرم ژل رویال

بعد از شستشوی پوست، همه ی مواد را با هم ترکیب کنید و روی پوست صورت بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه با اب ولرم بشویید. اما اگر پوست شما چرب است، بهتر است از ترکیب ماست و سفیده تخم مرغ و‌ کمی سبوس گندم با این ژل استفاده کنید.

طرز تهیه ماسک صورت برای پوست چرب 👇:

  • * 1 عدد سفیده تخم مرغ زده شده
  • * 4 قاشق غذاخوری ماست
  • * 1 قاشق غذاخوری عسل 🍯
  • * 1 قاشق چایخوری گرده گل تازه
  • * 2 قاشق غذاخوری سبوس گندم
  • * ژل رویال 1 گرم

مواد را باهم ترکیب کرده تا به صورت خمیری صاف دربیاید و بر پوست صورت بمالید. اجازه دهید ۳۰ دقیقه بماند و پوست را با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک برای کنترل چربی پوست شما و کاهش آکنه معجزه میکند. 👸

چه ماده های معدنی ای در ژل رویال وجود دارد که برای پوست مفید است؟

حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد این ژل سلطنتی را آب تشکیل داده و مابقی آن را کربوهیدرات و پروتیین و لیپید و انواع ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل میدهد. همچنین ژل رویال حاوی مواد معدنی مفید مانند سیلیکون است که منجر به تولید کلاژن میشود.
از طرفی دیگر ژل رویال سرشار از انتی اکسیدان است که به این ژل خاصیت ضد سرطانی القا کرده است.
همچنین اسید نوکلئیک،اسید دکانوئیک ،فلاونوئید و انزیم های موجود در این ژل،از پوست ما دربرابر اسیب های وارده پشتیبانی میکند. از ویتامین های موجود در این ژل میتوان به ویتامین های گروه B اشاره کرد و استیل کولین و روی را نیز میتوان در این ژل یافت که برای سلامت پوست بسیار عالی هستند. کلاژن موجود در این ژل خاصیت ضد چین و‌چروکی دارد که باعث شادابی و جوانی پوست شما میشود.

مقاله پیشنهادی : خواص عسل برای کودکان

بره موم

14,000 تومان

ژل رویال

300,000 تومان1,800,000 تومان

خرید ژل رویال

ژل رویال معروف به طلای مایع در طبیعت هست که زنبوران 3 الی 12 روزه با استفاده از غدد ترشح ژل رویال خود آن را برای ملکه تولید میکنند به همین علت ژل رویال را میتوانیم غذای مخصوص ملکه زنبور عسل بنامیم. اهمیت ژل رویال آنجا مورد توجه میشود که زنبور های معمولی حداکثر 45 روز عمر میکنند اما ملکه زنبور عسل با استفاده ژل رویال 6 الی 8 سال عمر میکند.

عامل اصلی تولید این ژل  گرده گل منطقه هست که زنبور عسل استفاده میکند به همین دلیل ژل رویال ایرانی جزو مرغوب ترین محصولات مشابه جهان است به دلیل دشت ها و مناطق سرشار از گل های مفید برای زنبورعسل. ژل های چینی و تایلندی به صورت قاچاق وارد بازار میشوند و کیفیت بسیار پایینی دارند. ژل رویال ماده بسیار حساسی به نور مستقیم خورشید و دمای محیط هست.

جهت خرید خرید بره موم در اصفهان کلیک کنید.

متاسفانه بدلیل بی اطلاعی ها سوء استفاده افزایش پیدا کرده است.مراقب خودتون و عزیزانتون باشید ❤

5/5 - (6 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *