مجموعه فرآورده های زنبور داری عسل دنا

وحید ناظمی،رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی کشاورزی زنبور داران شهرستان شاهین شهر،همچنین مدیرعامل شرکت عسل دنا و صاحب امتیاز و موسس شرکت پرورش زنبور عسل ناظمی،یکی از چهره های موفق و ماندگار، در صنعت پرورش زنبور عسل و تولید عسل طبیعی ایران و صادرات آن می باشد.

ایشان چندین بار به عنوان زنبور دار نمونه معرفی شده است و فراتر از مرزهای ایران هم چهره ای شناخته شده می باشد،به گونه ای که از سوی کمیته بین المللی سازمان بازاریابی جهانی موفق به دریافت جایزه سلطنتی مکزیک به دلیل کیفیت بالای محصولات عسل دنا شده است،که این امرموید موفقیت وی در امر صادرات و معرفی و عرضه عسل ایران در عرصه بین الملل است.

آقای ناظمی در سال 1359 شرکت پرورش زنبورعسل ناظمی را تاسیس و پایه گذاری نمود و در سال 1362 شرکت عسل دنا را در زیر مجموعه شرکت پرورش زنبور عسل ناظمی تاسیس نمودند،سپس در سال 1380 برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه اقدام به احداث مجتمع پرورش زنبور عسل در مساحتی بالغ بر 50 هکتار در شهرستان شاهین شهر نمودند تا در آن بتوانند کلیه فراورده های حاصل از زنبور عسل از جمله زهر زنبور عسل، بره موم، ژله رویال، عسل دارویی، زنبور پاکتی و … به تولید انبوه واقتصادی برسانند، که با احداث این مجتمع می توان ضمن خود کفایی و تامین نیازهای داروسازی کشور و جلوگیری از خروج مبالغ کلان ارز از کشور، ضمن اشتغال زایی شاهد انقلابی در صنعت پرورش زنبور عسل باشیم. یاد آور می شویم با توجه به داشتن زنبورداران بسیار فعال در ایران و آب و هوای چهار فصل که بسیار مستعد این حرفه می باشد به یکی از قطب های بزرگ صادر کننده فراورده های زنبور عسل در جهان تبدیل شویم. شایان توجه است بدانید درآمد ارزی کشور چین حاصل از صادرات ژله رویال به جهان چیزی نزدیک به درآمد ارزی ایران حاصل از فروش نفت می باشد. در حال حاضر یک گرم زهر زنبور عسل در جهان حدوداَ پانصد الی ششصد دلار به فروش می رسد.

دسته بندی خدمات:
مشاور در کلیه امور پرورش زنبور عسل شامل:

  • پرورش زنبور عسل
  • تولید زهر زنبور، ژل رویال، گرده گل، بره موم، موم، خرید عسل دارویی، عسل تک گل
  • پرورش و اصلاح نژاد زنبور عسل
  • صادرات عسل خصوصاَ به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • احداث مجتمع های پرورش زنبور عسل
  • فرآوری و بسته بندی عسل
  • استاندارد انواع عسل
2.5/5 - (2 امتیاز)