اخبار و مقالات

بره موم و درمان سرطان

خواص بره موم

بره موم و خواص بره موم ، داروی ضد سرطان

در این مقاله میخواهیم با خواص بره موم بینظیر آشنا شویم : بره موم یکی از فرآورده های زنبورعسل که درجهان آن را با نام propolis می شناسند. زنبورعسل برای ضدعفونی کلنی خود در برابر باکتری ها و حشرات ، بره موم را  از صمغ درختان جمع آوری میکند و اطراف کندو خود قرار میدهد. ازین رو بره موم یک آنتی بیوتیک بسیار قوی و ضدعفونی کننده می باشد. بسیاری از مقالات علمی و صاحب نظران زنبورعسل جهان بر این باورند که بره موم (propolis) داروی ضد سرطان است و میتواند از رشد و تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری کند. بره موم باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد بدن انسان میشود و از این رو آن را ” داروی ضد سرطان ” نیز می نامند.

خواص بره موم

خاصیت بره موم :

✔ ضدعفونی دستگاه گوارش

✔ ضدعفونی لثه

✔ درمان زخم معده

✔ درمان رفلاکس

✔ داروی ضد سرطان

✔ مقوی باکتری های مفید روده

بره موم عصاره گیری بهتر است یا بره موم خام ؟

بره موم به دو صورت خام (دقیقا مطابق بره مومی که زنبورعسل درست میکند) و عصاره گیری شده پیدا میشود. اما سوال این است که کدام یک برای مصرف بهتر است؟ خواص بره موم در کدام نوع بیشتر است ؟

مقاله پیشنهادی : خواص عسل طبیعی

پاسخ این است که در هردو موارد بره موم کیفیت بالایی دارد. در نمونه عصاره گیری شده جذب بهتری گزارش شده است اما بدلیل آنکه عصاره بره موم کمی الکل نیز دارد ممکن است برای دستگاه گوارش بعضی افراد اختلال هایی ایجاد کند.

البته بره موم بدلیل آنکه زنبورعسل آن را از صمغ درختان تهیه میکند کمی طعم تند و تیزی دارد مانند زنجبیل. به همین علت میتوانید بره موم قطعه قطعه کنید و مانند قرص قورت دهید.

بهترین روش استفاده بره موم به صورت خام :

بهترین روش استفاده بره موم خام به این صورت است که ابتدا صبح به صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم میل بفرمایید. آب ولرم به اصطلاح موجب بیدار شدن دستگاه گوارش میشود. سپس بره موم مانند آدامس بجوید وقورت دهید. این عمل موجب میشود بره موم کاملا فضای دهان شمارو ضد عفونی کند و سپس وارد معده شود.

خرید بره موم با قیمت و کیفیت عالی با مشاوران ما در مجموعه عسل دنا تماس باشید.محصول بره موم را میتوان در زیر مشاهده کرد که برای اطلاعات بیشتر از آن مشخصات را بررسی نمایید.

بره موم

14,000 تومان
Rate this post
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *