اخبار و مقالات

عسل تازه بهتر است یا عسلی که چندسال مانده؟

عسل تازه یا عسل چندسال مانده

عسل تازه یا عسل چندسال مانده ؟ مسئله این است 😬

قطعا برای شما هم پیش آمده که عسل تازه یا عسل چندسال مانده بهتر است ؟ ایا عسل قدیم تر خاصیت بیشتری دارد ؟ عسل تاریخ انقصا دارد ؟ یکی از سو استفاده هایی که متقلبان عسل چندین سال هست انجام میدن ارایه عسل های 10 ساله و 20 ساله با مضمون اینکه این شما هدف خرید عسل های دارویی و شفا بخش هستن و این محصولات با قیمت های بسیار بالا به مصرف کنندگان عرضه میکنند.

قیمت عسل شوید 

باید بگوییم از هر مکانی که عسل خود را تهیه نمودید سعی کنید حتما عسل تازه خریداری کنید. خرید عسل تازه سرشار از آنتی اکسیدان ها و آنزیم های زنبورعسل و گیاهان هست. همچنین کیفیت بسیار بالاتری نسبت به عسل هایی دارد که چندین ساله مانده اند.

آنزیم های عسل طبیعی بعد از دو الی سه سال از زمان برداشت رفته رفته کمتر میشوند. عسل فاسد نمیشود اما آنزیم های خود را از دست میدهد و تبدیل به یک محلول قندی میگردد. متقلبان به شیوه های مختلف از بی اطلاعی مصرف کنندگان سو استفاده میکنند و این عسل هارو با قیمت های گزاف (کیلویی 1 الی 2 میلیون تومان) عرضه میکنند درحالی که عسل طبیعی تازه بسیار کیفیت بالاتری دارد و قیمت مناسب تری نیز برای در دسترس است. پس پاسخ سوال عسل تازه یا عسل چندسال مانده را دریافتین❤

خرید عسل آفتابگردان

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت قوای عمومی بدن
  • تقویت معده و گوارش
  • کنترل فشارخون
  • تقویت قوای جنسی
  • ضد عفونی دستگاه گوارش

ویژگی که لذت میل کردن عسل تازه دو چندان کرده است:

ویژگی جدیدی در زنبورستان عسل دنا بوجود آمده و میتوانید کلیه عسل بصورت صاف نشده (همراه تکه های موم و گرده گل.مطابق زمان برداشت) ثبت سفارش بفرمایید. طعم عسل صاف شده وصف نشدنی است دقیقا انگار همین الان عسل از کندو برداشت شده و با رایحه ملایم موم و گرده گل حس طبیعت تجربه میکنید. این امکان هیچ هزینه اضافی ندارد. ضمن اینکه میتوانید عسل دلخواه خود را بصورت صاف شده (بدون تکه های موم و گرده گل) انتخاب کنید. کاملا سلیقه ای هست.

متاسفانه بدلیل بی اطلاعی ها سوء استفاده افزایش پیدا کرده است.مراقب خودتون و عزیزانتون باشید

عسل تازه یا عسل چندسال مانده
عسل تازه یا عسل چندسال مانده
4.5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *