اخبار و مقالات

ترکیب عسل برای معده درد

درمان معده درد با عسل

درمان معده درد با عسل امکان پذیر است ؟!

گاهی بیماری های معده مثل سوزش معده ، ریفلاکس ممکن است برنامه ی روزانه ی شما را مختل کند. اولین راهی که به ذهنمان میاید مراجعه به پزشک و استفاده از داروهای شیمیایی است ولی چرا از داروی طبیعی استفاده نکنیم ؟! آیا درمان معده درد با عسل امکان پذیر است؟بهترین نوع عسل برای درمان معده درد کدام است؟ بیشتر ناراحتی های معده ناشی از تحریک یا عفونت معده است که ممکن است با سردرد ، حالت تهوع ، تب و… همراه باشد جهت درمان طیف وسیعی از بیماری ها در طب سنتی، از عسل طبیعی استفاده می گردد. جالب است بدانید عسل رادیکال های آزادی که به معده آسیب میزند را از بین میبرد و به این گونه به هضم غذا کمک میکندو ریفلاکس معده را درمان میکند. کافیه در روز سه مرتبه یک قاشق چای‌خوری عسل میل کنین و از شر سوزش، التهاب یا ورم معده خلاص بشین.

محصول مرتبط : خرید عسل دارویی

مهم تر از نوع عسل، طبیعی بودن و خام بودن عسل می باشد. عسل مصرفی شما حتما باید خام بوده به این معنا که حرارت ندیده و همانطور که از کندو مستقیما برداشت شده به دست شما رسیده باشد بهترین عسل هایی که برای درمان مشکلات معده توصیه می شود: عسل کتیرا، عسل آویشن و عسل گون می باشد زیرا طبع گرم تری نسبت به عسل های دیگر دارند. عسل باعث کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی و همچنین باعث افزایش میزان کلسترول خوب خون شده و یک ماده ضد التهابی فوق العاده به شمار می رود. عسل خام می تواند مرگ سلولی را در سلول های سرطانی مختلف به همراه داشته باشد.

مقاله مرتبط : عسل تازه بهتر است یا عسلی که چندسال مانده؟

ترکیب های طبعی برای درمان معده درد 👇

امکان درمان معده درد با مصرف عسل، به علت دارا بودن خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی آن وجود دارد. با عسل طبیعی که به عنوان معجونی شگفت انگیز میتوان معده درد را درمان کرد. پزشکان طب سنتی معتقدند که عسل می تواند دارویی برای درمان قطعی ناراحتی های معده باشد. ویژگی ترمیم‌کنندگی این ماده مرهم خوبی برای زخم‌های ایجاد شده هستند به گونه ای که از عسل جهت مبارزه با عفونت و مدیریت زخم مزمن، درپزشکی مدرن استفاده می شود علاوه ‌بر این در عسل آنزیم‌هایی مانند کاتالیروز وجود دارند که در فرآیند هضم غذا عمل می‌کنند. حتی به راحتی پیوندهای سخت کربوهیدارات‌ها و قندها رو می‌شکنند. همچنین با افزایش سیستم دفاعی بدن از بروز بیماری‌های مرتبط با معده در آینده جلوگیری می‌کنه.

مقاله مرتبط : خواص عسل طبیعی

1.عسل و زنجبیل

دمنوش زنجبیل با عسل یکی از راه های کاهش درد معده است.ترکیب عسل با زنجبیل باعث پاکسازی معده و دفع سموم موجود در آن میشود.

ترکیب عسل و زنجبیل درمان معده درد

2.شیرگرم و عسل

اگر از درد معده دچار ازار شده اید،بهتر است این روش را امتحان کنید.ترکیب عسل و شیر موادی هستند که برای رفع ناراحتی های ناشی از زخم بسیار موثر هستند.تنها کافی است عسل را در فنجان شیر گرم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا بافت ان کامل با شیر ترکیب بشود و هر روز دو بار ان را مصرف کنید.

شیرگرم و عسل درمان معده درد

3.عسل و سرکه سیب

گاهی اوقات بعد از وعده های غذایی دچار سوزش معده میشود. اما یک راه حل ساده برای رفع این مشکل وجود دارد. ترکیب عسل و سرکه سیب گرم شده میتواند مواد غذایی خورنده در معده را از بین ببرد و‌ ناراحتی های معده را رفع کند. بنابراین برای رفع درد معده میتوانید از این ترکیب استفاده کنید.

محصول پیشنهادی : خرید ژل رویال در اصفهان

عسل و سرکه سیب درمان معده درد

کلام اخر

شاید زمان این رسیده است که شما مصرف داروهای شیمیایی را کنار بگذارید و از عسل طبیعی استفاده کنید. درمان معده درد با عسل طبیعی که به عنوان معجونی شگفت انگیز 🤩 و ترکیب های شفا بخش محسوب می شود و دارای خواص بی شماری برای این عضو از بدن است، در کمتر ماده طبیعی قابل مشاهده می باشد. به همین دلیل باور پزشکان طب سنتی این است که عسل می تواند دارویی برای درمان قطعی ناراحتی های معده باشد.

متاسفانه بدلیل بی اطلاعی ها سوء استفاده افزایش پیدا کرده است.مراقب خودتون و عزیزانتون باشید
خرید عسل در اصفهان

5/5 - (5 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *