مقالات تخصصی

تاثیر عسل بر سنگ کلیه + ترکیبات عسل برای رفع سنگ کلیه

تاثیر عسل بر سنگ کلیه + معرفی معجون

تاثیر عسل بر سنگ کلیه چیست و آیا در دفع سنگ کلیه تاثیری دارد؟

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ به تاثیر عسل بر سنگ کلیه ابتدا به اهمیت کلیه در بدن بپردازیم و علت ایجاد بیماری ها و سنگ های کلیوی را بررسی کنیم … کلیه یکی از مهم ترین اندام های بدن است و نقش بسزایی در تعادل بدن دارد. همچنین در تنظیم دفع مواد زائد،تنظیم آب بدن و جذب دوباره ی مواد مفید نقش موثری دارد. درواقع این عضو یکی از اندام های حیاتی بدن است. کلیه وظیفه تصفیه خون را برعهده دارد، اگر کلیه نتواند این وظیفه را به درستی انجام دهد، بیماری های کلیوی بروز پیدا می کند و سلامت بدن را به مرور به خطر می اندازد.

پس بهتر است اگر نشانه هایی از افزایش کلسترول خون یا دیابت و فشار خون نامساعد دارید حتما به طور مداوم از طریق آزمایش از سلامت کلیه های خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه ی مطلب به خواص عسل برای پیشگیری از بروز مشکلات کلیوی و درمان آن ها میپردازیم.

کاهش درد ناشی از سنگ کلیه

عسل طبیعی یکی از بهترین مواد طبیعی که از گذشته تا امروز برای کم کردن دردهای مختلف ناشی از سنگ کلیه استفاده شده بوده است. درد پهلو در افراد مبتلا سنگ کلیه از بدترین لحظات است عسل طبیعی به کاهش درد ناشی از حرکت سنگ به سمت مثانه و همچنین دفع سنگ از مجاری ادرای کمک می کند. پس عسل به عنوان یک مسکن طبیعی میتوان استفاده کرد. بهتر است به جای مصرف قرص های مسکن که در طولانی مدت برای افراد مشکل ساز است  از عسل طبیعی باکیفیت به صورت مداوم و هر روزه استفاده کنید.

خواص عسل برای کلیه

طبق تحقیقات انجام گرفته توسط دانشمندان، این موضوع اثبات شده است که آنتی بیوتیک های معمولی با عسل در نوع عملکرد تفاوت دارند، عسل دارای یک مزیت ویژه و منحصر به فرد است چون به نظر می رسد از ایجاد مقاومت ضد میکروبی در باکتری ها جلوگیری می کند. طبق یافته ها عفونت یکی از اصلی ترین دلایل بیماری های کلیوی محسوب می شود و عسل به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی برای ریشه کن کردن این مشکل عمل میکند.

خواص عسل برای سنگ کلیه و درمان آن

عسل طبیعی از چند جهت برای افراد مبتلا به سنگ کلیه مفید است. درست است نمی توانیم به طور صد در صد از اثرگذاری عسل به صورت مستقیم برای دفع سنگ کلیه بگوییم اما می توانیم به صورت مطمئن از اثر این ماده بر روی برخی علائم و حتی عوارض سنگ کلیه بحث کنیم. عسل طبیعی و خام در واقع نوعی ماده مکمل برای پیشگیری و درمان سنگ کلیه است که باید به طور صحیح مورد مصرف قرار گیرد.
از دیگر خواص عسل برای کلیه می توان به التیام و درمان درد ناشی از سنگ کلیه اشاره کرد. درد شدید در قسمت پشت پهلو، یکی از رایج ترین دردها در بیماران مبتلا به سنگ کلیه محسوب میشود. مصرف عسل به صورت خام، یا ترکیبی با لیمو و آب می تواند تا حد زیادی، درد پهلو ناشی از سنگ کلیه را کاهش دهد. همچنین در صورت حرکت سنگ به سمت مثانه و درد دفع سنگ نیز، عسل می تواند نقش مطلوب و موثری داشته باشد.

3 معجون برای دفع سنگ کلیه

سرکه سیب و عسل برای درمان سنگ کلیه

سرکه سیب و عسل یکی از معجون های عسلی فوق العاده عالی برای درمان سنگ کلیه است. سرکه سیب به تنهایی برای سنگ کلیه نیز مناسب است ولی مشاهدات نشان میدهد که ترکیب عسل با سرکه سیب هم به دفع بهتر سنگ کلیه کمک می کند. به ازای هر 2 قاشق سرکه سیب، 1 قاشق عسل در نظر بگیرید و این ترکیب را درون آب ولرم مخلوط کرده و میل کنید. می توانید یک شیشه از معجون آب، سرکه سیب و عسل در یک ظرف شیشه ای تهیه و نگداری کنید و  هر روز چند فنجان از آن را میل کنید. حتما از عسل طبیعی باکیفیت استفاده کنید تا خاصیت لازم برای درمان سنگ کلیه را داشته باشد. جهت خرید عسل دارویی کلیک کنید.

معجون عسل و سرکه سیب برای سنگ کلیه

ترکیب عسل و سرکه سیب برای سنگ کلیه

ریحان و عسل؛ معجزه ای برای کلیه

یکی دیگر از موارد تاثیر عسل بر سنگ کلیه این معجون است ساده ترین روش برای درست کردن این معجون، مخلوط کردن برگ ریحان با عسل طبیعی و میل کردن آن است.اگر علاقه ای به خوردن این ترکیب ندارید میتوانید دمنوش ریحان درست کنید و بعد از ولرم شدن، عسل را به این دمنوش اضافه کنید. چنین ترکیبی ممکن است دیربازده باشد؛ اما می تواند اثرات لازم را برای دفع سنگ کلیه بگذارد. بین 1 تا 5 ماه ممکن است طول بکشد تا سنگ شما به خوبی و با کمترین درد ممکن دفع شود.

معجون عسل وریحان برای سنگ کلیه

ترکیب معجزه آسا معجون عسل وریحان برای سنگ کلیه

طرز تهیه سیاه دانه با عسل برای سنگ کلیه

ترکیب عسل با سیاهدانه نیز اثر بیشتری خواهد داشت. برای این کار باید ۳ قاشق عسل را با یک قاشق سیاهدانه کوبیده شده ترکیب کرده و روزی دو بار از این مخلوط میل کنید. این مخلوط ترکیبی، روند دفع سنگ کلیه را تسریع خواهد بخشید .امیدواریم مطلب ارائه شده، زمینه آشنایی شما با عسل و فواید آن برای کلیه را فراهم کرده باشد.

معجون عسل وسیاه دانه برای سنگ کلیه

ترکیب معجزه آسا معجون دو سین برای سنگ کلیه

خرید عسل طبیعی

در این مقاله با تاثیر عسل بر سنگ کلیه آشنا شدید برای شما و تمام مردم این سرزمین آرزوی سلامتی و نشاط دارم . متاسفانه بدلیل بی اطلاعی ها، سوء استفاده افزایش پیدا کرده است سعی کنید از عسل طبیعی خریداری کنید تا علاوه بر دریافت خواص عسل دیگر ضرر نداشته باشد. مجموعه عسل دنا  با ارائه ی انواع عسل طبیعی ، بره موم ، گرده گل ، ژل رویال و… در خدمت مشتریان عزیز است.

5/5 - (8 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *