مقالات تخصصی

تاثیر ژل رویال در ناباروری

درمان ناباروری با ژل رویال

آیا ژل رویال برای ناباروری مفید است ؟ 👶

اگر از تاثیر ژل رویال در درمان ناباروری نشنیده اید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید شاید تا به حال از خواص ژل رویال بسیار شنیده باشید. ژل رویال که به آن شاه انگبین و یا ژل ملکه هم می‌گویند یک ماده نسبتا سفید و ژلاتینی است که از غدد حلقی زنبوران کارگر جوان به دست می آید. این ماده از تغذیه زنبوران کارگر از گرده‌های گل موجود در طبیعت حاصل می‌شود و به همین دلیل سرشار از پروتئین و آمینو اسید است.
درست است که در هیچ منبعی به استفاده مستقیم پیشینیان ازاین ژل برای بارداری اشاره نشده است اما در فرهنگ‌های سراسر جهان رویال ژل به عنوان ماده‌ای که ضامن زندگی سالم و طولانی است مورد استفاده قرار می‌گرفته است. برای مثال میتوان استفاده ی ژل رویال در طب سنتی چین را ذکر کرد که از زمان های دور برای افزایش طول عمر، تقویت انرژی، شادابی و همچنین پیشگیری از بروز بیماری ها تجویز می‌شده است.

دلایل ناباروری در مردان و زنان

دلایل ناباروری در مردان و زنان 😵

ناباروری در خانم ها » دلیل ناباروری در زنان می‌تواند وجود اختلال در لوله های رحمی، تخمک گذاری و اختلالات هورمونی باشد. در این بین زنانی که عادات ماهیانه نامنظم و اختلالات هورمونی دارند در ریسک بالاتری از نازایی قرار دارند.در ادامه تاثیر ژل رویال بر تخمک گذاری را بررسی میکنیم.

ناباروری در آقایان » علت ناباروری در مردان نسبت به ناباروری در زنان کمی پیچیده تر و مشکل تر است و به مشکلات متعددی می‌تواند مربوط باشد که برخی از آنها فیزیکی و برخی دیگر هورمونی و جنسی است مانند برخی از عفونت های مزمن که در کارکرد بیضه اختلال ایجاد می کند.مانند سل که لوله های انتقال دهنده اسپرم را تخریب می‌کند و یا برخی از بیماری‌های منتقله از طریق تماس جنسی مانند سوزاک، مشروط بر اینکه موجب تنگی مجرا شود. و یا حتی علت این ناباروری ها می تواند در اثر کشیدن سیگار، مصرف تریاک، الکل، کوکایین، ماری جوآنا و سایر مواد مخدر باشد.

مقاله پیشنهادی »» تشخیص عسل طبیعی

 آیا ژل رویال مناسب برای درمان ناباروری هست یا خیر؟

تاثیر ژل رویال بر تخمک گذاری چگونه است ؟ ژل رویال در دوقلوزایی و پسر زایی تاثیر دارد ؟ برای اینکه تاثیر ژل رویال روی ناباروری زنان را بهتر درک کنیم باید بدانیم که زنان برای باردار شدن به مواد مغذی متنوع و حیاتی احتیاج دارند که هر یک از آنها یک نقش را در فرایند بارداری به عهده دارند. که مهمترین آن‌ها عبارت اند از ویتامین های گروه B,ویتامین D,پروتیین ها،پروبیوتیک ها و اسید های چرب.
این در حالی است که ژل رویال تمامی موارد بالا که برای باراداری یک زن مورد نیاز است را در دوز ها و مقادیر نسبتا بالایی در خود جای داده است و یک راه آسان و موثر برای تامین این مواد مغذی است.

ژل رویال همچنین با توجه به خاصیت های درونی منحصر به فرد خود، به عنوان دارویی خاص برای درمان نازایی شناخته می شود. به نظر می رسد وجود هورمون هایی به نام “گونادوتروپیک” باعث تاثیر آن بر روی دستگاه تولید مثل بانوان می باشد. ژل رویال برای تنبلی تخمدان : بیشترین علت نازایی در بین بانوان مربوط به تخمدان های پلی کیستیک و عدم تخمک گذاری است که هورمون گونادوتروپیک بهترین درمان برای این نوع مشکلات است. همچنین این ماده شگفت انگیز با تقویت قوای جسمی، تاثیر مثبتی بر باروری در زنان و مردان دارد. از دیگرتاثیرات این ژل در این شاخه بیماری ها و درمان ها میتوان به تنظیم هورمون ها،تقویت میل جنسی،تقویت اسپرم و تخمک اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی »» خواص بره موم

ژل رویال و نازایی

تاثیر ژل رویال برای ناباروری | درمان ناباروری مردان  : 👨

تاثیر این ژل بر اسپرم مردان بسیار جالب است که هم بر افزایش تعداد اسپرم و سرعت و همچنین افزایش میزان تحرک و جنب و جوش و کیفیت آن هاست که یکی از عوامل مهم و اصلی باروری در مردان است. همه این موارد باعث می شود تا اگر زوجی به دلیل مشکلات اسپرم مردانه دچار ناباروری هستند، خیلی زود صاحب فرزند شوند. همچنین این ژل با تقویت و نگهداری اسپرم مردان از بروز ناباروری مردان جلوگیری می کند.

درمان نازایی با ژل رویال | درمان ناباروری زنان : 👩

استفاده درست و مداوم از رویال ژل در ابتدا از بروز نازایی پیشگیری می کند و برای افرادی که دچار این مشکل هستند، درمانی ساده تر و کم هزینه به شمار می رود. ترکیبات درونی آنکمک می کند تا ناباروری زنان که عمدتا به دلیل مشکلات هورمونی یا اختلالات در برخی دستگاه های جنسی است اتفاق نیافتد. فعال كردن تخمدانها با ژل رویال .

مقاله پیشنهادی >> خواص ژل رویال برای پوست

طریقه ی مصرف يل رویال برای ناباروری

طریقه مصرف ژل رویال برای ناباروری

برای درمان ناباروری نمتوان گفت چه مقدار از ژل رویال را میتوان استفاده نمود بهتر است در این شرایط با یک پزشک طب سنتی صحبت کنید. البته لازم است که دقت کنید مصرف منظم و اصولی و روزانه ژل رویال در طولانی مدت است که می تواند باعث تقویت اسپرم و تخمک شده و مشکلات موجود در آن ها را تا جای ممکن رفع کند.

  • به صورت زیر زبانی : هر روز صبح قبل از صرف صبحانه و با دهانی مسواک زده اندازه ی یک نخود از ژل را زیر زبان بگذارید پیشنهاد میشود حداد 1 دقیقه زیر زبان باشد و بعد آن را قورت دهید و نیم ساعت بعد از آن چیزی نخورید این شیوه بهترین روش مصرف ژل رویال است. چون خواص آن بصورت مستقیم وارد معده میشود.

  •  کپسول ژل رویال : میتوانید از داروخانه کپسول بخرید و روزانه 1 عدد قبل از غذامیل کنید.
  •  عسل + ژل رویال: یک قاشق غذاخوری در روز (حدود ۲۰گرم) از ترکیب که حاوی ۲۰۰ میلی‌گرم ژل رویال است را به صورت ناشتا مصرف کرد.
    محصول پیشنهادی : »» خرید عسل طبیعی
  • به صورت خوراکی : این روش چندان توصیه نمیشود چرا که مواد آن به خصوص پروتئین های آن توسط اسید معده جذب مبشود ژل رویال را می‌توان به صورت خوراکی نیز مصرف کرد، اما در این روش به این علت که مواد موثره‌ی ژل به خصوص پروتئین‌های آن توسط اسید معده تجزیه می‌شود، چندان توصیه نمی‌شود.

بهترین زمان مصرف ژل رویال برای بارداری

بهترین زمان مصرف ژل رویال برای بارداری 😍

معمولا بهترین زمان مصرف ژل رویال به صورت ناشتا است که نحوه ی مصرف آن ها را در بالا توضیح دادیم. که میتواند به صورت زیر زبانی ، کپسول  و یا به صورت خوراکی استفاده شود که بهترین روش آن همان به صورت زیر زبانی است.

ژل رویال مناسب برای باروری کدام است ؟

قطعا هر ژلی نمی تواند کیفیت لازم را برای درمان بیماری ناباروری و یا دیگر مشکلات داشته باشد. در نتیجه حتما در خرید باکیفیت، دقت و تحقیقات لازم را به خرج دهید. همانطور که می دانید حتی شرایط نگهداری این ماده نیز بسیار اهمیت دارد و ممکن است که ژل رویالی که در دمای مناسب نگهداری نشده، نتواند خواص لازم را به بدن شما منتقل کند. در نتیجه بهترین کار خرید ژل رویال از برندهای معتبر و فروشگاه های معتبری است که هم از کیفیت و هم از نحوه نگهداری این ماده اطمینان دارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *